حســــــــــونی :)

نظر چیز خوبیه پس اگه می تونی بزار

حســــــــــونی :)

نظر چیز خوبیه پس اگه می تونی بزار

استخدام کارکنان بیشتر توسط فاکسکان، آمادگی برای تولید آیفون بعدی


نسل بعدی آیفون اپل هنوز به بازار نیامده، باعث جنب و جوش در کارخانه های فاکسکان شده است. این تهیه کننده تایوانی که با نام هون های پرسیژن هم شناخته می شود، امروز تایید کرد برای خط مونتاژ یکی از کارخانه هایش در ژنگ-ژو از پایان مارس تا کنون بیش از ده هزار نفر نیروی جدید استخدام کرده است. در حقیقت، کارخانه ژن-گژو تولید کننده اصلی آیفون است. 

سخنگوی فاکسکان به وال استریت ژورنال گفته که شرکتش در حال توسعه نیروی کار تنها برای رسیدن به اهداف فصلی تولیدات مشتریانش است. اما برخی منابع و کارکنان ناشناس این شرکت می گویند که این کارکنان اضافی به طور اختصاصی برای تولید آیفون بعدی استخدام شده اند. 

وال استریت ژورنال به نقل از یکی از کارکنان ژنگ-ژو که "اطلاعات دست اولی از برنامه های تولید دارد"، می گوید: «ما به تازگی روزهای بسیار سخت و پرکاری را برای آماده شدن جهت تولید انبوه آیفون بعدی پشت سر گذاشتیم.» 

اگر پیگیر داستان آیفون بعدی باشید، حتما شنیده اید که شایعات حول این محور می چرخد که احتمالا طی ماه جاری میلادی شاهد عرضه iPhone 5S خواهیم بود. 

در گذشته به طور معمول اپل هر تابستان آیفون جدید را رونمایی می کرد. اما این شرکت با معرفی آیفون 4S و 5 در ابتدای زمستان، این رویه را تغییر داد. اکنون هم برخی از تحلیلگران و افراد پیگیر فعالیت های اپل، معتقدند این شرکت قصد دارد امسال به رویه مرسوم و قدیمی خود برگردد. 

تحلیلگرانی چون جینی مونستر و مینگ-چی کو اعتقاد دارند اپل آیفون 5S را در ماه ژوئن رونمایی خواهد کرد و در ژولای آن را به بازار خواهد فرستاد. وال استریت ژورنال هم خبر از عرضه تابستانی این اسمارت فون پرچمدار اپل می دهد. 

شما چه زمانی را برای عرضه آیفون بعدی پیش بینی می کنید؟ آیا اسمارت فون بعدی شما یک iPhone 5S خواهد بود؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد