حســــــــــونی :)

نظر چیز خوبیه پس اگه می تونی بزار

حســــــــــونی :)

نظر چیز خوبیه پس اگه می تونی بزار

هک Raspberry Pi و باز کردن در گاراژ با دستیار صوتی آیفون

درست است که SIRI دستیار قدرتمندی است که از پس همه کارهای ابزار آی او اسی تان بر می آید و حسابی چالاک است (به شرطی که انگلیسی تان خوب باشد چون فعلا میانه ای با زبان فارسی ندارد)، اما آیا می تواند آب حوض کشیده، نون بگیرد یا در گاراژ را باز کند؟ درباره موارد دیگر هنوز که کاری از دست سیری بر نمی آید، اما از این پس با کمی دستکاری و تلاش می توانید باز کردن در گاراژ یا پارکینگ را به این دستیار صوتی باوفا سپرده و تنها دستور انجامش را صادر کنید. 

بقیش تو ادامه مطلب 

ادامه مطلب ...

سامسونگ تایید کرد: در حال ساخت ساعت هوشمند هستیم


مدت ها است که شایعات مختلفی در مورد ساخت ساعت هوشمند به گوش می رسد. بیشتر این شایعات را در مورد اپل می شنویم. اما می دانیم که این شرکت هیچ وقت تا زمان معرفی رسمی، از کارهای پشت پرده خبر نمی دهد. 

حالا این شرکت سامسونگ است که رسما تایید کرده مشغول کار روی یک ساعت هوشمند است. مدیر اجرایی بخش موبایل سامسونگ گفته این شرکت قصد دارد نخستین شرکتی باشد که یک ساعت هوشمند را به صورت تجاری وارد بازار می کند. 

مشخص است که این واکنشی است در رابطه با شایعات ساخت ساعت هوشمند توسط اپل و حالا سامسونگ با تایید ساخت ساعت هوشمندش می خواهد گردونه رقابت ساخت این گجت را داغ نگه دارد. 

البته سابقه سامسونگ در ساخت چنین گجتی از اپل بیشتر است چرا که این شرکت قبلا چند مدل تلفن همراه به شکل ساعت وارد بازار کرده و تصویر بالا هم مدل S9110 است که سال ۲۰۰۹ وارد بازار شد. 

شما فکر می کند چه زمانی شاهد ورود نخستین ساعت هوشمند تجاری به بازار خواهیم بود و کدام شرکت برگ برنده این گجت را در آستین دارد؟

Narenji

28 دانستنی جالب و عجیب درباره جت های خصوصی

اخیراً در امریکا حذف معافیت های مالیاتی برای دارندگان جت های خصوصی اعلام شده. اما آیا آنهایی که حاضر نیستند با هواپیماهای عمومی سفر کنند، فقط یک مشت آدم ولخرج و خوشگذران هستند؟ گویا خیر. برخی از آنها حاضرند به جان کاپیتان هواپیما قسم بخورند که جت های شخصی، وسایل نقلیه بسیار سودمندی هستند. 

ادامه مطلب جای بدیه نریا...

ادامه مطلب ...

آموزش برنامه نویسی جاوا و اندروید - قسمت اول مقدمه

شاید اگر سال 2013 را سال برنامه نویسان بنامیم خیلی اغراق نکرده باشیم چرا که در این سال برنامه نویسی در رأس هرم برترین مشاغل سال و فرصت های شغلی قرار گرفته است. در حقیقت این مهم نیست که ما چه زبانی را برای برنامه نویسی انتخاب می کنیم بلکه نکته ای که می بایست مد نظر قرار داده شود این است که در این مسیر لذت بخش و درآمد زاد گام نهاده و جامعه ای که در آن زندگی می کنیم را از یک سو و زندگی شخصی خود را از سوی دیگر متحول سازیم. 

ادامه مطلب ...

۹ نکته مهم برای انتخاب هاستینگ در ایران

قصد دارید یک سایت جدید راه اندازی کنید یا اینکه وبلاگ جدیدتان آماده آپلود شده است. حالا نوبت انتخاب یک شرکت میزبان وب یا به اصطلاح هاستینگ است. (البته تلفظ درست آن هوستینگ است اما در ایران کلمه هاستیگ جا افتاده.) تا فایل هایتان را آنجا قرار بدهید. شما در ایران زندگی می کنید و اینجا دارای شرایط ویژه خودش است. 

هنگام انتخاب یک سرویس میزبانی وب، باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ آیا انتخاب شرکت میزبانی وب در ایران شرایط متفاوتی دارد؟ به ادامه مطلب بروید تا با ۹ نکته مهم آشنا شوید که در انتخاب سرویس هاستینگ مهم هستند.


ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

گوگل و هک شدن سایت - بخش اول: پیشگیری بهتر از درمان

بدون شک یکی از مواردی که در زمان طراحی و پیاده سازی وب سایت باید در نظر داشته باشیم، بحث سئو و سازگاری سایت با موتورهای جستجو (مخصوصا گوگل) است. اما مباحث مربوط به امنیت نیز همانند سئو در اولویت قرار دارند. تصور کنید به همراه دوستان یا خانواده قصد ورود به رستوران مورد علاقه خود را دارید. اما در کمال تعجب می بینید بالای ورودی آن نوشته شده: "خوش آمدید. در این محل تمامی گفتگوهای شما توسط دوربین های مخفی ضبط و نگهداری می شوند". منصرف می شوید؟ با احتیاط وارد می شوید؟ شاید مثل من مسیر خود را تغییر داده و محل دیگری را انتخاب کنید. حتی ممکن است در آینده دیگر این نوشته را نبینید، اما این تصور که ممکن است دوربین های مخفی هنوز وجود داشته باشند باعث شود که دیگر به آن محل مراجعه نکنید. (اگر قصد ورود به این محل را داشتید، حتما (لطفا) اسرار خود مانند شماره کارت های بانکی و رمز های آن ها را بیان نکنید.)


ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

اینفوگرافیک: داستان تکامل برند Galaxy S

بامداد جمعه ای که گذشت، چهارمین پرچمدار سامسونگ از خانواده Galaxy S معرفی شد. یک تلفن هوشمند 5 اینچی با نمایشگر Full HD از نوع Super Amoled که اولین پردازنده ساخته شده با معماری بیگ.لیتل را در قلب خود دارد. 

ادامه مطلب ...

جیگر ممنوع التصویر نشد.

سلام

جیگر ممنوع التصویر نشد.

امروز 91/12/27 کلاقرمزی 92 را نشان داد و پس از 10 دقیقه پخش برنامه جیگر را نشان دادند

اکسپریا SP و اکسپریا L معرفی شدند.

از بین دو محصول جدید الورود سونی، اکسپریا SP که یک تلفن میان رده است ویژگی ها و ریزه کاری های طراحی دو مدل S و P سال 2012 را در یک قالب جمع کرده و دارای نمایشگر 4.6 اینچی با کیفیت HD به همراه موتور پردازش تصویر Bravia Mobile Engine 2، دوربین 8 مگاپیکسلی با سنسور Exmor RS، پردازنده 2 هسته ای اسنپدرگون S4 پرو با فرکانس 1.7 گیگاهرتز، گرافیک Adreno 320، حافظه داخلی 8 گیگابایت (به همراه شکاف میکرو اس دی)، NFC و LTE است. 

ادامه مطلب ...