حســــــــــونی :)

نظر چیز خوبیه پس اگه می تونی بزار

حســــــــــونی :)

نظر چیز خوبیه پس اگه می تونی بزار

مشخصات فنی گوگل گلس رسما ارایه شد

سرانجام گوگل رسما از مشخصات فنی عینک هوشمند اش پرده برداری کرد و حالا می دانیم که گوگل گلس با چه مشخصاتی وارد بازار خواهد شد. بدون صحبت بیشتر سراغ آنها می رویم البته در ادامه مطلب


ادامه مطلب ...

سونی و ارائه سریع ترین اینترنت خانگی دنیا در توکیو: سرعت دانلود

So-net Entertainment که یک ISP ژاپنی است و سونی پشت آن قرار دارد، سرویس اینترنتی جدیدی را با فناوری فیبر نوری عرضه کرده که سرعت دانلود آن 2 گیگابیت در ثانیه است و به این شکل لقب سریع ترین سرویس اینترنت خانگی جهان را به خود اختصاص می دهد. 

نام این سرویس Nuro گذاشته شده و برای خانه ها و مشاغل کوچک در توکیو و 6 حوزه پیرامون آن در دسترس است. سرعت آپلود اندکی پایین تر از سرعت دانلود و معادل 1 گیگابیت بر ثانیه است ولی هنوز سریع تر اکثر سرویس هایی است که در دنیا ارائه می شود.

برای اینکه مقایسه ای داشته باشیم سرویس گوگل فیبر سرعت دانلودی برابر با 1 گیگابیت در ثانیه را ارائه می کند -که البته خود این هم نزدیک 100 برابر سریع تر از میانگین سرعت اینترنت خانگی در دنیا است. 

سرویس Nuro با یک قرارداد 2 ساله، ماهی 51 دلار حق اشتراک دارد و البته هزینه نصب آن هم حدود 535 دلار است. شما اگر یک اینترنت 2 گیگابیتی در خانه یا محل کار داشتید، اولین چیزی که دانلود می کردید چه بود؟ 




منبع:نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارنجی

استخدام کارکنان بیشتر توسط فاکسکان، آمادگی برای تولید آیفون بعدی


نسل بعدی آیفون اپل هنوز به بازار نیامده، باعث جنب و جوش در کارخانه های فاکسکان شده است. این تهیه کننده تایوانی که با نام هون های پرسیژن هم شناخته می شود، امروز تایید کرد برای خط مونتاژ یکی از کارخانه هایش در ژنگ-ژو از پایان مارس تا کنون بیش از ده هزار نفر نیروی جدید استخدام کرده است. در حقیقت، کارخانه ژن-گژو تولید کننده اصلی آیفون است. 

ادامه مطلب ...

سامسونگ و معرفی رسمی دو تلفن خانواده Galaxy Mega

سامسونگ سر انجام به طور رسمی از دو تلفن خود که پایه گذاری سری جدید Galaxy Megaهستند، پرده برداری کرد. گلکسی مگا 5.8 اینچی یک تلفن رده بالای دو سیم کارته خواهد بود که مشخصات اصلی آن به این شرح هستند: 

ادامه مطلب ...

10 نقل قول از کهن مرد دوره رنسانس، لئوناردو داوینچی

15 آوریل سال روز تولد نقاش، مجسمه ساز، موسیقی دان، معمار، نویسنده، گیاه شناس، مخترع، مهندس و آناتومیست برجسته ایتالیایی، لئوناردو دا وینچی است. به این منظور، 10 نقل قول کوتاه از این هنرمند و گیک دوران رنسانس را برای شما می آوریم تا با نگاه او به زندگی بیشتر آشنا شوید. 


ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

گران قیمت‌ترین گوشی جهان را ببینید+عکس


یک طراح انگلیسی با نام Stuart Hughes که در طراحی گجت‌های گران قیمت بسیار شهرت دارد اکنون یک آیفون 5 با ظرفیت 64 گیگابایت که گران‌ترین گوشی جهان نامیده شده را طراحی کرده است.

 

به گزارش جی اس ام این آیفون را یک .....

ادامه مطلب+عکس

ادامه مطلب ...

تلفن های اکسپریا سونی با دسته بازی پلی استیشن 3 کار می کنند

چند هفته پیش در نارنجی آموختیم که چطور دسته بازی پلی استیشن ۳ را به آیفون و آی پد متصل کنیم . برای این کار لازم بود که مراحل متعددی طی شود تا امکان استفاده از دسته کنسول را داشته باشید. حالا سونی می گوید که مدل های جدید خانواده اکسپریا به صورت پیشفرض با دسته بازی پلی استیشن 3 کار خواهند کرد. 

ادامه مطلب ...

دانلود Google Keep

شرکت گوگل سرویس جدید خود با نام Google Keep را منتشر کرد، سرویسی که برای یادداشت برداشتن می باشد و کاملا قابلیت یکپارچه سازی با حساب گوگل درایو را نیز دارد. این سرویس هم اکنون از طریق وب و یک اپلیکشن اندرویدی در اختیار علاقمندان قرار دارد. همانطور که اعلام شد کاربران از طریق وب و یا اپلیکشن اندرویدی موجود برروی گوگل پلی می توانند به یادداشت ها خود از هر مکانی دسترسی داشته باشند. قابلیت تغییر رنگ و انتخاب تصویر از سوی دوربین برای دسترسی و شناسایی سریعتر به یادداشت مورد نظر نیز از ویژگی های این سرویس خواهد بود.

ادامه مطلب ...

بحران رایتل

حتما دیدگاه های منتقدین رایتل را شنیده اید، کسانی که ارتباطات تصویری را زمینه ساز فساد می دانند، این انتقادات بحران پیچیده ای را برای رایتل به ارمغان آورده، بحرانی که می بایست با راهکارهای «مدیریت برند» آن را مدیریت نمود، در مطلب پیش رو به این سوال پاسخ داده ایم: رایتل چه باید بکند؟ 

ادامه مطلب را از دست ندهید.


ادامه مطلب ...

اینفوگرافیک: طرز کار گوگل گلس

پروژه عینک گوگل یکی از آن فناوری هایی است که انتظار می رود دوباره در دنیای تکنولوژی تحول ایجاد کند. با اینکه در نارنجی بسیار از گوگل گلس نوشته ایم ولی هنوز سوال می شود که این دستگاه دقیقاً چطور کار می کند؛ تصاویر چگونه به چشم کاربر منتقل می شوند؟ میکروفون کجاست؟ بلندگو کجاست؟ باتری چطور؟ 

ادامه مطلب ...